Serbske adwentne spěwy zaklinčeli

Štwórtk, 01.12.2022, zetka so někak 25 čłonow župy "Jan Arnošt Smoler" k zhromadnej adwentničce. Po witanju přez Hilžu Mehrowu, čłonku župneho předsydstwa, předstajištaj so rěčnaj motiwatoraj Lucian Kaulfürst a Raphaela Wićazowa wobdźělnikam. Motiwatoraj wozrodźitaj a podpěrujetaj serbske žiwjenje w kónčinach župy, hdźež je so serbšćina ze wšědneho dnja nimale pozhubiła.  Nimo zhromadneho spěwanja adwentnych spěwow při šalce kofeja a wosuška zhladowachu čłonojo na projekty lěta 2022. Tójšto wjerškow, kaž projektowe dny „Zejler a Kocor“ w šulskim muzeju w Stróži, zhromadny wulět, prěnje "serbske kino" w filmowym palasće Budyšin a wopomnjenske zarjadowanje składnostnje 200. narodnin Korle Awgusta Kocora w Zahorju, stejachu při tym w srjedźišću. Tež wo předewzaćach 2023 rozmyslowachu. Při diskusiji bě župna wólbna zhromadźizna nalěto a z tym zwisowace wabjenje nowych čłonow do župneho předsydstwa ćežišćo.

Donnerstag, 01.12.2022, trafen sich etwa 25 Mitglieder des Regionalverbandes "Jan Arnošt Smoler" zur gemeinsamen Adventsfeier. Nach der Begrüßung durch Hilža Mehrowa, Mitglied des Regionalvorstands, stellten sich die Sprachmotivatoren Lucian Kaulfürst und Raphaela Wićazowa den Teilnehmern vor. Die Motivatoren beleben und unterstützen das sorbische Leben in Regionen des Regionalverbandes, wo Sorbisch aus dem Alltag fast verschwunden ist. Neben dem gemeinsamen Singen der Adventslieder bei einer Tasse Kaffee und Stollen blickten die Mitglieder auf Projekte des Jahres 2022 zurück. Zahlreiche Höhepunkte, wie die Projekttage „Zejler und Kocor“ im Schulmuseum in Wartha, die gemeinsame Exkursion, das erste "sorbische Kino" im Filmpalast Bautzen und die Gedenkveranstaltung anlässlich des 200. Geburtstages von Korla Awgust Kocor in Berge, standen dabei im Mittelpunkt. Auch über Vorhaben 2023 wurde nachgedacht. Schwerpunkt bei der Diskussion war die Wahlversammlung im Frühjahr und die damit verbundene Werbung neuer Mitglieder in den Regionalvorstand .